تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (46)

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، خبرنگاران: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر فتبارک الله احسن الخالقین را بر زبانتان می آورد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (46)

در این سری مطالب سعی نموده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر جهان، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این کوشش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور گردد و با دیدن صحنه هایی زیبا از این جهانی زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

نمایی زیبا از صخره های معلق مته اورا (Meteora) در یونان.

چشم اندازی فوق العاده و متفاوت از پرتگاه پریکستولن (Preikestolen)، یک جاذبه گردشگری مشهور در فورسند ریفیلک واقع درکشور نروژ. منظره سرسبز و رویاییِ شهر Bellwald در منطقه Goms در کانتون وله در سوئیس.

طبیعت کوهستانی و بکر شهر اوبرشتدورف (Oberstdorf) در آلمان.

نمایی خیره کننده از شهر کوچک Oia or Ia واقع دریونان.

چشم اندازی شگفت انگیز از ناحیه گرینلند (Greenland) در دانمارک.

نمایی هوایی از دهانه آتشفشان Laki or Lakagígar در جنوب ایسلند. منظره رویایی با آسمان پر ستاره شهر مونت شاستا (Mount Shasta) در شهرستان سیسکیو واقع در ایالت کالیفرنیا. نمایی زیبا از رودخانه و پل و ساختمان های شهر فرانکفورت (Frankfurt am Main)، بزرگ ترین شهر ایالت هسن در آلمان. چشم اندازی از منطقه اعیان نشین مونت کارلو (Monte-Carlo) در موناکو (Monaco). شبه جزیره موناکو در دریای مدیترانه و در نزدیکی سواحل جنوب فرانسه واقع شده است. طبیعت مسحور کننده رودخانه Rouge River در غرب استان کِبـِک (Quebec) واقع در کانادا. نمایی خارق العاده از دریاچه لوگانو (Lake Lugano) در مرز بین جنوب سوئیس و شمال ایتالیا. بنای دیدنی و رنگارنگ از قصر Pena Palace قلعه ای رمانتیک در São Pedro de Penaferrim در شهرداری سینترا (Sintra) واقع در پرتغال که آرزوی پادشاهان بوده است. طبیعت فوق العاده آبشارهای هاواسو (Havasupai Falls) در پارک ملی گرند کانیون واقع در آمریکا. به راحتی می توان گفت که این آبشارها بهشت روی زمین هستند که این آبشار بسیار زیبا و هیجان انگیز در دل یک دره دور افتاده در ایالت آریزونا است. تصویری از آبشار دوشاخه ای بن جیوک (Ban Gioc) بر سر راه رودخانه Quây Sơn در ویتنام. این آبشار در مرز بین ویتنام و چین واقع شده است و دو کشور بر سر این منطقه با هم کشمکش و اختلاف نظر دارند. در بن جیوک آب از ارتفاع 30 متری به پایین می ریزد و صدای غرش آب های سرنگون، از فاصله دور قابل شنیدن است.منبع: برترین ها

به "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (46)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (46)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید