حمایت حداکثری از محصولات کنترل صنعتی بومی

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک به نقل از مرکز مدیریت راهبردی افتا، این جلسه با حضور معاون توسعه و ارزیابی صنعت افتا و سرپرست حوزه انرژی مرکز مدیریت راهبردی افتا ریاست جمهوری و با حضور جمعی از مدیران شرکت های فعال خصوصی و سازندگان محصولات صنعتی کشور با هدف زمینه سازی برای حمایت حداکثری از محصولات کنترل صنعتی بومی برگزار گشت.

حمایت حداکثری از محصولات کنترل صنعتی بومی

در این نشست نیازمندی های کشور در حوزه محصولات امنیتی صنعتی، همچون پایشگرهای شبکه صنعتی و نیز سامانه های کنترل صنعتی نظیر سامانه های اسکادا، DCS، RTU و PLC تشریح شد و در باره رویکرد شرکت های صنعتی پیشرو در طراحی، تولید و به کارگیری تجهیزات امنیتی صنعتی بحث و مصاحبه صورت گرفت.

در همین حال با هدف رفع دغدغه های صنایع زیرساختی و نیز به وجود آمدن فضای رقابتی میان سازندگان، بر لزوم تدوین الزامات ارزیابی محصولات مذکور با همکاری صاحبان صنایع و بخش خصوصی در قالب کارگروه های فنی و تخصصی تأکید شد.

نمایندگان شرکت های سازنده محصولات صنعتی کشور، در این جلسه، به بیان دغدغه ها و چالش های پیش روی خود پرداختند.

معاون توسعه و ارزیابی صنعت افتا نیز برنامه های این معاونت را برای فراهم شدن زمینه ارزیابی و اعتبارسنجی محصولات کنترل صنعتی در داخل کشور بیان کرد.

سرپرست حوزه انرژی مرکز مدیریت راهبردی افتا نیز، طرح های حمایتی این مرکز را که از طریق سازمان ها در راستای بازارسازی و حمایت از محصولات بومی اجرا شده، تشریح کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمایت حداکثری از محصولات کنترل صنعتی بومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت حداکثری از محصولات کنترل صنعتی بومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید