خبرنگاران نداشتن معاینه فنی خودرو در سمنان از نیمه اردیبهشت پذیرفته نیست

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، سمنان- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی استان سمنان گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی از روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت به وسیله دوربین های نظارتی شهری و از سوی ماموران جریمه می شوند.

خبرنگاران نداشتن معاینه فنی خودرو در سمنان از نیمه اردیبهشت پذیرفته نیست

سرهنگ موسی بزرگی روز پنجشنبه در گفت و گو با وبلاگ دبیر فیزیک اضافه نمود: مالکان خودروهای مدل سال 94 و قبل از آن، باید برای دریافت معاینه فنی خودرو و تمدید یک ساله آن اقدام نمایند و در غیر این صورت جریمه برای آن ها ثبت می گردد.

وی اعلام کرد: میزان جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی را 510 هزار ریال است.

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان سمنان ادامه داد: خودروهای فاقد معاینه فنی هر 24 ساعت مشمول جریمه می گردد.

وی با اشاره به بازگشایی مراکز تعویض پلاک از ششم اردیبهشت سال جاری، اعلام نمود: این مراکز در 2 شهرستان شاهرود و سمنان با توجه به ازدحام مراجعه نمایندگان تا ساعت 17 فعال است.

بزرگی با بیان اینکه در تمام شهرستان های استان به جز سرخه و آرادان مراکز تعویض پلاک وجود دارد، توضیح داد: ساعت فعالیت این مراکز در چهار شهرستان دیگر را بر عهده مسوولان است.

وی از مردم خواست،با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از ازدحام و حضور در ساعت های شلوغ در مراکز تعویض پلاک خودداری نمایند.

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان سمنان به شروع ثبت نام در آکادمی های رانندگی اشاره و افزود: ثبت نام آزمون های عملی رانندگی و برگزاری آزمون های آیین نامه نیز با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی انجام می گردد.

طبق مصوبه های ستاد ملی کرونا از 20 اسفند 98 تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری تخلف خودروهای فاقد معاینه فنی توسط ماموران و دوربین های سطح شهر و معابر بزرگراهی ثبت نمی گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نداشتن معاینه فنی خودرو در سمنان از نیمه اردیبهشت پذیرفته نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نداشتن معاینه فنی خودرو در سمنان از نیمه اردیبهشت پذیرفته نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید