خبرنگاران گزارش پزشکان از کیت های معیوب و محدود کرونا در آمریکا

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، تهران- خبرنگاران- کارشناسان بهداشت و درمان دانشگاه های جان هاپکینز و استنفورد آمریکا اعلام کردند؛ کیت های معیوب تشخیص کرونا و دسترسی تعداد اندکی از مردم این کشور به این کیت ها، باعث شد تا این ویروس در ایالات متحده گسترش پیدا کند.

خبرنگاران گزارش پزشکان از کیت های معیوب و محدود کرونا در آمریکا

به گزارش سه شنبه شب خبرگزاری فرانسه، گروهی کارشناسان دانشگاه های جان هاپکینز و استنفورد که در حوزه بیماری های واگیر تحقیق می نمایند، در ژورنال اتحادیه پزشکی آمریکا نوشتند: این ضعف ها موجب شد که کرونا در سراسر آمریکا منتشر گردد.

دانشگاه جان هاپکینز که آمار مربوط به کرونا را رصد می نماید، اظهار داشت؛ تا به امروز بیش از 800 نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده و 28 نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

تارنمای بیزنس اینساندر روز یکشنبه گذشته نوشت که تنها یک هزار و 707 نفر در آمریکا آزمایش کرونا داده اند.

این در حالی است که کره جنوبی که همزمان با آمریکا نخستین مورد ابتلا به کرونا را اعلام نموده بود، تا به امروز از 189 هزار نفر آزمایش گرفته است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا اظهار داشت که 75 هزار کیت تشخیصی در اختیار 78 آزمایشگاه در سراسر این کشور قرار گرفته است و تا چند روز دیگر کیت های دیگری به آنها داده خواهد شد.

این در حالی است که دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری وعده داده بود که تا اواخر هفته گذشته یک میلیون کیت در اختیار آزمایشگاه ها قرار دهد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گزارش پزشکان از کیت های معیوب و محدود کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گزارش پزشکان از کیت های معیوب و محدود کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید