سازمان ها باید بسته های بهداشتی مقابله با کرونا به کارکنان بدهند

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سازمان های دولتی و خصوصی باید بسته های بهداشتی مقابله با کرونا را در اختیار کارکنان قرار دهد زیرا در شرایط فعلی بخش عمده مسافران مترو کارکنان دستگاه ها هستند.

سازمان ها باید بسته های بهداشتی مقابله با کرونا به کارکنان بدهند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ دبیر فیزیک از خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص اظهارات مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران مبنی بر اینکه با توجه به افزایش آمار مسافران استفاده از ماسک اجباری می گردد، گفت: سازمان های دولتی و خصوصی باید بسته های بهداشتی مقابله با کرونا را در اختیار کارکنان قرار دهد زیرا در شرایط فعلی بخش عمده مسافران مترو کارکنان دستگاه ها هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: بعضی کارکنان امکان تهیه امکانات بهداشتی مانند ماسک را ندارند و در صورت استفاده اجباری از ماسک در مترو با مشکل روبرو می شوند.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده قرار شده که این امکانات توسط دستگاه ها در اختیار کارکنان قرار گیرد و در واقع در این رابطه وظیفه دارند؛ شاهد ترافیک شدیدی در مترو هستیم و در صورت عدم اتخاذ تدابیر ویژه با افزایش مبتلایان به کرونا روبرو خواهیم شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه نمود: ستاد مقابله با کرونا ارائه بسته های بهداشتی به کارکنان را تصویب نموده و هر دستگاهی که از این دستورالعمل سرپیچی کند تخلف نموده است.

ذوالقدر با بیان اینکه با توجه به حاکم بودن هوای سرد بر کشور امکان افزایش مبتلایان وجود دارد، گفت: اینکه شرایط بعضی مناطق را سفید کردند درست نیست زیرا باید تمامی جوانب را در نظر گرفت؛ بر اساس اظهارات مسئولان وزارت بهداشت شرایط پایتخت قرمز و تعداد مبتلایان رو به افزایش است بنابراین باید بسیار مراقب باشیم تا شرایط بدتر از این نگردد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم بر ضرورت توجه ویژه به قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرد و گفت: دولت باید بسته های معیشتی را به اقشار آسیب پذیر جامعه اختصاص دهد و همچنین برای کاهش سرفاصله قطارهای مترو با توجه به شرایط فعلی باید چاره اندیشی کرد.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "سازمان ها باید بسته های بهداشتی مقابله با کرونا به کارکنان بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ها باید بسته های بهداشتی مقابله با کرونا به کارکنان بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید