سفره رنگین برای خانواده های بی بضاعت

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، مریم قاسمی- ساکنان منطقه18 خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و بین المللی خود را به داوری گذاشتند تا سفره رنگینی برای خانواده های بی بضاعت و مستمند محله های محروم شهر تهران بچینند.

سفره رنگین برای خانواده های بی بضاعت

ساکنان منطقه 18 تهران خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و بین المللی خود را به داوری گذاشتند تا سفره رنگینی برای خانواده های بی بضاعت و مستمند محله های محروم شهر تهران بچینند.

به گفته مدیر سرای محله شادآباد، 100نفر از بانوان در این جشنواره شرکت کردند تا نهایت هنر وسلیقه خود را در آشپزی به معرض نمایش بگذارند تا ضمن شرکت در این کار خداپسندانه از میان آنها دستپخت های برتر انتخاب و به بهترین ها هدیه های ارزنده ای اهدا شود.

عبدالرضا نورپور در ادامه افزود: شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که از این نوع جشنواره ها بسیار برگزار شده، اما دستاورد این مسابقه با بقیه متفاوت است؛ چرا که از بهترین غذاهای جشنواره قرار شد تا از هر غذا برای افراد بی بضاعت کنار گذاشته و سفره رنگینی برای آنها چیده شود.

گفتنی است خانواده های نیازمند و بی بضاعت قبل از برپایی این جشنواره از سوی پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری منطقه شناسایی و معرفی شده بودند.

منبع: همشهری آنلاین

به "سفره رنگین برای خانواده های بی بضاعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفره رنگین برای خانواده های بی بضاعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید