آشپزی

فوت و فن های پخت خورش قیمه جا افتاده، خوش رنگ و خوشمزه

در گزارش زیر ترفند های تهیه یک خورش قیمه جا افتاده، خوش رنگ و خوشمزه را به شما ارائه می دهیم.

17 مهر 1399

طرز تهیه کوزالاک مانتی ترکیه ای

غذاهای ترکی یکی از یکی خوشمزه تر هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. در دستور پخت این بار طرز تهیه کوزالاک مانتی که از غذاهای بسیار خوشمزه و مجلسی ترکیه است را آموزش می دهیم. کوزالاک مانتی را می توانید به عنوان پیش غذا، فینگر فود یا حتی یک وعده اصلی خاص...

20 شهریور 1399

خوراکی های مفید برای برطرف پف و سیاهی دور چشم

دلایل مختلفی برای پف و حلقه های سیاه اطراف چشم ها وجود دارد. اطراف چشم بسیار نازک است و با بالا رفتن سن، شل تر و نازک تر می گردد. به همین دلیل تیرگی عضلات و رگ های عمق پوست با وضوح بیشتری دیده می گردد و حالت تیرگی دور چشم را به وجود می آورد.

26 خرداد 1399

نان تست عروسکی برای بچه ها

نان تست عروسکی ایده خلاقانه برای تشویق بچه ها به خوردن میوه است. این صبحانه خوشمزه سرشار از پروتئین و مواد مغذی و مناسب برای تمام سنین است.

25 اردیبهشت 1399

سفره رنگین برای خانواده های بی بضاعت

مریم قاسمی- ساکنان منطقه18 خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و بین المللی خود را به داوری گذاشتند تا سفره رنگینی برای خانواده های بی بضاعت و مستمند محله های محروم شهر تهران بچینند.

14 دی 1398

طرز تهیه پیتزا اسفناج

پیتزا اسفناج یک پیتزای چند لایه است که علاوه بر طعم خوبی که دارد یک پیتزای سالم است و خیلی راحت درست می گردد.

16 آذر 1398

برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان

چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی، با وجود اعلام تغییر در زمان برگزاری، روز سه شنبه 22 مرداد ماه در زنجان شروع به کار کرد.

19 شهریور 1398

خواص بهار نارنج

بهار نارنج شکوفه درخت نارنج است و کاربرد های بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به مصارف آن در طب سنتی اشاره نمود. در ادامه بیشتر با بهار نارنج و مشخصات آن بیشتر آشنا شوید.

31 خرداد 1398