سقوط 700 واحدی سهام داو جونز، سرمایه گذاران، نگران گسترش کرونا در آمریکا

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، شاخص سهام داو جونز بیش از 700 واحد در روز پنجشنبه سقوط کرد و در حالی که کمتر از یک ساعت تا انتها زمان جابجایی باقی مانده است، وارد فاز جدیدی از اصلاحات به منظور مقابله با رکود شد.

سقوط 700 واحدی سهام داو جونز، سرمایه گذاران، نگران گسترش کرونا در آمریکا

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک به نقل از سی ان بی سی شاخص سهام در معاملات نه چندان پایدار بازار سهام ایالات متحده آمریکا در روز پنجشنبه به شدت سقوط کرد. سرمایه گذاران نگران گسترش کروناویروس در ایالات متحده هستند و شرکت های آماری و تحلیلگران درباره اثرات منفی این ویروس بر میانگین شاخص های اصلی بورس آمریکا هشدار داده اند.

شاخص سهام و میانگین صنعتی داو جونز پس از سقوط 900 واحدی در چند روز گذشته، باز هم شاهد رکود 2.6 درصدی به اندازه 710 واحد بوده است. داو جونز به دلیل دارا بودن بدترین عملکرد از زمان بحران اقتصادی به وجود آمده در هفته گذشته، در این هفته نیز بیش از هشت درصد سقوط شاخص های سهام خود را تجربه نموده است.

این رکود و خسارت به وجود آمده در سهام داو جونز این شرکت را وارد فاز جدیدی از اصلاحات به منظور خروج از این بحران می نماید. داو جونز طی 10 روز متوجه شد که باید اصلاحاتی را برای خروج از این بحران به وجود آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سقوط 700 واحدی سهام داو جونز، سرمایه گذاران، نگران گسترش کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط 700 واحدی سهام داو جونز، سرمایه گذاران، نگران گسترش کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید