لیگ تکواندو جذابیت های خاص خود را دارد، حاشیه سازی ممنوع

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، کاظم نیک سرشت با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: هفته اول لیگ بانوان جام کوثر با دو پیروزی خوب برای فتح صدر البرز به خاتمه رسید و از سوی کمیته فنی عنوان فنی ترین تکواندوکار و بهترین مربی نیز به نمایندگان تیم ما تعلق گرفت. ان شا الله باید همین روند در ادامه مسابقات نیز حفظ نموده و به اهدافی که ترسیم نموده ایم دست پیدا کنیم.

لیگ تکواندو جذابیت های خاص خود را دارد، حاشیه سازی ممنوع

وی ادامه داد: این باشگاه تلفیقی از تکواندوکاران باتجربه و با آتیه است و کادر فنی جوان، باهوش و باتجربه در کنار هم فعالیت می نمایند. البته باید شاکر خداوند باشیم که دیگر باشگاه ها در جذب تکواندوکاران با ما همکاری کردند و باید از همه مربیانی که با زحمت و مشقت فراوان باعث رشد و توسعه این تکواندوکاران شدند تشکر کنم. ان شاالله بتوانیم از امانت این مربیان و زحمتکشان بدرستی حفاظت نموده و گامی در جهت رشد و ارتقا سطح کیفی آنها برداریم.

مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی فتح صدر البرز در مورد جذب ملیکا میرحسینی و مهسا کیا دلیری هم گفت: این دو تکواندوکار به دلیل اینکه قرارداد یکساله با تیم قبلی خود داشتند و این موضوع را ذیل قرارداد در محل سازمان لیگ فدراسیون قید نمودند. ولی چون در سایت فدراسیون تکواندو قراردادها دوساله ثبت می شود، بعضی ابهامات را ایجاد کرد. باتوجه به نظر تکواندوکاران، مستندات موجود و همچنین صحبت با دوستان در فدراسیون و باشگاه کن ان شالله طی یکی دو روز آینده این مشکل حل خواهد شد و این دو تکواندوکار که از سرمایه های ملی می باشند، بتوانند به تیم ما ملحق و در کنار دیگر تکواندوکاران کار خود را در لیگ پیگیری نمایند.

نیک سرشت در مورد بعضی نقل قول ها و شایعات در مورد عدم همکاری سرپرست باشگاه کن با باشگاه فتح صدر البرزگفت: من هم این دست مسائل را شنیده ام، همانطور که عنوان شد هرگز به شایعات و مسائل سطح پایین توجه نداشته و ندارم و بها نمی دهم چرا که سرپرست کن را به خوبی می شناسم،ایشان از دوستان من است و در چند وقت گذشته باهم تلفنی صحبتهای خوبی در مورد برطرف این مشکل داشتیم. این گونه فضاسازی ها در هر سطح و فضایی وجود دارد ولی ما وارد این دست مسائل نخواهیم شد.

وی ادامه داد: اینقدر باتجربه هستیم که درگیر این دست مسائل نشویم، ضمن اینکه با خصوصیات بارزی از وی سراغ دارم هرگز فردی مغرض نیست. به همین دلیل به دوستانی که به هر حال این گونه فضاهای غیرمتعارف را طراحی می نمایند توصیه می کنم که به جای ورود به این دست مسائل از لیگ مبارزه سرمایه های تکواندو لذت ببرند. باشگاهها هزینه می نمایند که این جوانان رشد و تعالی اخلاق، فرهنگی و فنی داشته باشند، تمام هدف ما همین هست و همه ما در کنار هم همین منویات را دنبال می کنیم، پس این نقل و قول ها را به صراحت رد می کنم. این امر در تمام باشگاهها طبیعی است برای جذب بازیکن کوشش می نمایند و این اتفاق از شیرینی و جذابیت آن می باشد.

مدیر اجرایی تیم فتح صدر البرز با اشاره به نحوه انعقاد قرارداد با تکواندوکاران گفت: ما پس از مذاکرات و توافق نسبت به زمان و مبلغ قرارداد، تمام موارد را شفاف، روشن و تعیین بین باشگاه و تمام تکواندوکاران لحاظ نموده ایم، در مراسمی که چند روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز در حضور مسئولین و مدیران کل استانی و باشگاه به مناسبت رونمایی از لوگو باشگاه برقرار گشت، ابلاغ تک تک افراد تیم بصورت قاب شده تقدیم قهرمانان گشت. در ابتدای تنظیم قراردادها که درست 3 ماه گذشته انجام گشت، باشگاه حدود 30 درصد مبلغ قراردادها را پرداخت نموده است. سالن تمرین اختصاصی به همراه خوابگاه مناسب با کلیه امکانات رفاهی تا تشکیل اردوی شبانه روزی برای آمادگی بیشتر تیم تهیه و برقرار گشت.

نیک سرشت در سرانجام گفت: تمامی تکواندوکاران ما به قراردادی که با مابسته اند، دسترسی دارند و کاملا از توضیح وظایف خود نسبت به باشگاه و باشگاه نسبت به قهرمانان واقف هستند، ما کوشش می کنیم در یک فضای رقابتی سالم و محبت آمیز در مسابقات نتیجه مطلوب را کسب کنیم. سال آینده فعالیت این باشگاه در بخش تکواندو برجسته تر میشود، جا دارد از دوست و برادر عزیزم مصطفی شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، محمد براتی، فاطمه نور ملکی سرمربی تیم که واقعا برای این بچه ها تا این لحظه سنگ تمام گذاشته، تشکر و قدردانی کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیگ تکواندو جذابیت های خاص خود را دارد، حاشیه سازی ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ تکواندو جذابیت های خاص خود را دارد، حاشیه سازی ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید