مربی ماشین سازی: برای تیم های پایتخت، داور تهرانی انتخاب نکنند

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، مربی تیم فوتبال ماشین سازی از کمیته داوران درخواست کرد در مسابقه تیم های پایتخت نشین از داور تهرانی استفاده نشود.

مربی ماشین سازی: برای تیم های پایتخت، داور تهرانی انتخاب نکنند

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، ساکت الهامی، مربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی پر فشاری را انجام دادیم. هر دو تیم اهداف و تاکتیک خاصی داشتند. من از طرفداران تبریزی تشکر می کنم چون ما را تنها نگذاشتند و مردانه ما را تشویق کردند. تیم ما پا به پای پرسپولیس بازی کرد.

او ادامه داد: بازی روال خوبی داشت و هر دو تیم تاکتیکی بازی می کردند. پنالتی شرایط تیم را به هم ریخت. تیم ما جوان است. از کمیته داوران تشکر می کنیم و همانطور که داور تبریزی را برای تیم های تبریزی نمی گذارند توقع داریم که داور تهرانی را برای تیم های تهرانی نگذارند. در صحنه پنالتی اگر هم خطایی بود خطای علیپور بود. البته مسائل اصلی از زمان اخراج آقای خطیبی آغاز شد و مشکل ما اصلا اخراج آقای خطیبی بود. آقای خطیبی اصلا با داور کاری نداشت و می خواست با او صحبت کند. بازیکنان ما جوان هستند. اینکه خطیبی را گرفتند و نمای بدی پیدا کرد. داور زحمت خودش را کشید و خطیبی هم اصلا الفاظ رکیکی به کار نبرد و توهینی نکرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مربی ماشین سازی: برای تیم های پایتخت، داور تهرانی انتخاب نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ماشین سازی: برای تیم های پایتخت، داور تهرانی انتخاب نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید