معافیت پرداخت عوارض تجهیزات گردشگری با استقبال سرمایه گذاران این صنعت روبرو می گردد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض بدون تردید با استقبال سرمایه گذاران این حوزه روبرو می گردد.

معافیت پرداخت عوارض تجهیزات گردشگری با استقبال سرمایه گذاران این صنعت روبرو می گردد

حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس در گفت و گو با وبلاگ دبیر فیزیک، اضافه نمود: با این مصوبه ساخت و ساز در حوزه گردشگری بیشتر می گردد و فعالان این بخش می توانند زیرساخت ها و تجهیزات مورد احتیاج را بدون دغدغه وارد کشور نمایند.

سیادتان اضافه نمود: ساختار زیرساخت های گردشگری کشور با این مصوبه تکمیل می گردد، امروز در بسیاری از کشورها از اتوبوس های ویژه برای تردد گردشگران استفاده می گردد و خوشبختانه می توانیم امیدوار باشیم با اجرایی شدن این مصوبه، ورود این تجهیزات به صنعت گردشگری کشورمان سرعت یابد.

او یادآور شد: همچنین ماشین ها و تجهیزات هتلی که جزو جدایی ناپذیر گردشگری هستند با اجرای این مصوبه وارد چرخه این صنعت می شوند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس اظهار کرد: از زمانی که دکتر مونسان ریاست سازمان میراث فرهنگی را عهده دار شده ، اتفاقات مثبتی در حوزه گردشگری اجرا شده است، از جمله می توان به مهر نشدن پاسپورت گردشگران اشاره نمود.

سیادتان توضیح داد: در حالی که بسیاری اعتقاد داشتند مهر نشدن پاسپورت گردشگران امری امکان ناپذیر است، دکتر مونسان با رایزنی و پیگیری توانست این موضوع را به پایان برساند که خوشبختانه تاثیر مثبت آن را در افزایش ورود گردشگران به کشور شاهد بودیم.

او اضافه نمود: امروز هم با این مصوبه خوب امیدواریم که اتفاقات مثبت و تاثیرگذاری در توسعه صنعت گردشگری کشور صورت گیرد.

سیادتان اضافه نمود: آینده گردشگری کشور احتیاجمند زیرساخت است، سازمان میراث فرهنگی و بخش خصوصی باید با تعامل و همکاری برای برطرف موانع و مسائل گام بردارند.

منبع: میراث آریا

به "معافیت پرداخت عوارض تجهیزات گردشگری با استقبال سرمایه گذاران این صنعت روبرو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معافیت پرداخت عوارض تجهیزات گردشگری با استقبال سرمایه گذاران این صنعت روبرو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید