پیمان فخری: ورزشکاران المپیکی قرنطینه می شوند

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، پیمان فخری در مصاحبه با خبرنگارانT با اشاره به شرایط خاصی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد شده و پیگیری فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف را نیز تحت تأثیر قرار داده است، گفت: اگرچه به خاطر در پیش بودن بازی های المپیک، پیگیری منظم تمرینات برای تیم ها و ورزشکارانی که صاحب سهمیه شده اند و یا رقابت های گزینشی المپیک را در پیش دارند، حائز اهمیت است، اما به خاطر این شرایط هیچ اصراری به برگزاری اردوها نداریم.

پیمان فخری: ورزشکاران المپیکی قرنطینه می شوند

وی با تأکید براینکه در این شرایط سلامت ورزشکاران مهمترین اولویت مدیران به حساب می آید، گفت: البته ورزشکاران و مربیانشان به هیچ عنوان نگران این شرایط و احتمال ادامه آن بعد از تعطیلات نوروز نباشند. ما در مجموعه کمیته ملی المپیک و ستاد عالی در حال اجرای طرحی هستیم تا به واسطه آن بتوانیم حضور بی دغدغه تیم ها و ورزشکارانمان را در اردوهای تمرینی داشته باشیم.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در کمیته ملی المپیک گفت: این طرح در برگیرنده قرنطینه کامل ورزشکاران و مربیان می شود. بر این اساس محل تمرینات، اردو و خوابگاه آنها قرنطینه می شود تا بتوانند بدون هیچ نگرانی برنامه های آماده سازی خود را به طور کامل پیگیری کنند.

معاون کاروان اعزامی به بازی های المپیک در عین حال شرح داد: تمام افرادی که قصد ورود به اردو دارند- شامل ورزشکار و اعضای کادر فنی- پیش از این حضور باید تست شوند و در صورت عدم مشکل به آنها اجازه ورود به قرنطینه داده می شود.

فخری با تأکید بر اینکه این طرح از اوایل سال آینده اجرایی می شود، ادامه داد: این روزها هم ورزشکاران بیش از هر مسئله ای، سلامت خود را اولویت قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیمان فخری: ورزشکاران المپیکی قرنطینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان فخری: ورزشکاران المپیکی قرنطینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید