یک مصری مسئول تشکیل تالار مشاهیر تکواندو شد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، سایت رسمی فدراسیون دنیای نوشت: شورای اجرایی WT در حاشیه رقابتهای 2019 دنیا در منچستر، تشکیل تالار مشاهیر دنیا را با هدف معرفی و عضویت افرادی که سهم فوق العاده ای در این رشته داشته اند را تصویب کرد.

یک مصری مسئول تشکیل تالار مشاهیر تکواندو شد

بر همین اساس ژنرال احمدفولی رئیس فدراسیون مصر و نایب رئیس WT به عنوان رئیس و خانم ماریا بورلو نماینده گواتمالا در هیأت اجرایی به عنوان دبیر کمیته تشکیل تالار مشاهیر تکواندو انتخاب شدند. و مسابقات جهانی 2020 نوجوانان در صوفیه زمان شروع به کار این تالار انتخاب شد.

حسین رفعتی دبیرکل WT، ژان ماری آیر رئیس کمیسیون توسعه و یک مشاور با تعیین رئیس فدراسیون جهانی دیگر اعضای این کمیته هستند که در بخش اول باید لیست واجدین شرایط در تالار مشاهیر و در بخش های مختلف از جمله مقامات رسمی، ورزشکاران و مربیان تعیین نمایند.

قرار است این کمیته لیست بلندی از کاندیداها را تعیین و با تشکیل جلساتی به وسیله فراخوان، کنفرانس و آنالیز دقیق در نهایت لیست تائید شده برای تصمیم گیری به شورای اجرایی ارسال کند. شورای اجرایی هم در جلسه فوق العاده 23 اردیبهشت، لیست نهایی را برای حضور تالار مشاهیر تعیین خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یک مصری مسئول تشکیل تالار مشاهیر تکواندو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مصری مسئول تشکیل تالار مشاهیر تکواندو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید