تکواندو

یک مصری مسئول تشکیل تالار مشاهیر تکواندو شد

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی فدراسیون دنیای نوشت: شورای اجرایی WT در حاشیه رقابتهای 2019 دنیا در منچستر، تشکیل تالار مشاهیر دنیا را با هدف معرفی و عضویت افرادی که سهم فوق العاده ای در این رشته داشته اند را تصویب کرد.

17 اردیبهشت 1399

اتاق تندرستی به زودی در پردیس خوابگاهی دانشجویان پسر دانشگاه ایلام راه اندازی می شود

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام گفت: طبق رایزنی های انجام گرفته با سازمان امور دانشجویی، به زودی اتاق تندرستی در پردیس خوابگاهی دانشجویان پسر دانشگاه ایلام راه اندازی خواهد شد.

18 آذر 1398

اولین پیروزی تیم قزوین در لیگ یک بسکتبال کشور بدست آمد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای بسکتبال دسته اول کشور و در بازی هفته چهارم هیات بسکتبال البرز با نتیجه 50 بر 48 برابر آرارات تهران به برتری رسید

8 آذر 1398

لیگ تکواندو جذابیت های خاص خود را دارد، حاشیه سازی ممنوع

کاظم نیک سرشت با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: هفته اول لیگ بانوان جام کوثر با دو پیروزی خوب برای فتح صدر البرز به خاتمه رسید و از سوی کمیته فنی عنوان فنی ترین تکواندوکار و بهترین مربی نیز به نمایندگان تیم ما تعلق گرفت. ان شا الله باید همین روند در ادامه...

21 آبان 1398

اعلام جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو

جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو از سوی فدراسیون اعلام شد که در این رنکینگ هوگوپوشان کشورمان پیروز شدند جایگاه خود را حفظ نمایند.

23 مهر 1398

ترکیب تیم ملی تکواندو در 5 وزن تعیین شد، فردا؛ برگزاری مسابقات انتخابی در 3 وزن دیگر

مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی کشورمان در سه وزن فردا (دوشنبه) برگزار می گردد تا تکلیف نفرات اعزامی این تیم به مسابقات جهانی تعیین گردد.

7 تیر 1398