موبایل، تبلت و گجت ها

قبض گاز فقط با درخواست مشترکان چاپ می گردد

در حال حاضر قبوض کاغذی برای مشترکان گاز حذف شده و تنها در موارد خاص و با درخواست مشترکان قبض چاپ می گردد.

21 مرداد 1399

خبرنگاران حامیان چهار میلیارد ریال به ایتام کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند

یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و 630 حامی بومی و غیربومی در فروردین ماه امسال چهار میلیارد و 410 میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک نقدی کردند.

12 تیر 1399

خبرنگاران بی احتیاطی زنجیر مرگ دوچرخه سواران

تهران- خبرنگاران- دوچرخه سواری رشته ای پرخطر است که این روزها رکابزنان را به دلیل بی احتیاطی خود یا رانندگان در کام مرگ می کشد و تنها راه کاهش آسیب های آن رعایت اصول ایمنی و حضور در مسیرهای کم خطر است.

2 تیر 1399

سردمداری فضای مجازی در غائله کرونا

کرونا، با همان سرعتی که دنیای حقیقی را زیر چتر شوم خود برد، در فضای مجازی هم غوغا به پا کرد.

28 خرداد 1399

نهمین کنگره سراسری شعر کویر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، مجید جوادیان زاده گفت: نهمین کنگره سراسرى شعر کویر به همت انجمن شعر و ادب ابرکوه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می گردد.

27 خرداد 1399

افزایش درامد اپ استور و گوگل پلی در سه ماهه نخست امسال میلادی

آمار های مختلف نشان می دهد که همزمان با عالم گیری دنیای COVID-19 شاهد افزایش میزان استفاده از دستگاه های تلفن همراه در سراسر دنیا هستیم. میانگین زمان هفتگی استفاده از برنامه ها و بازی ها در اندروید حدود 20 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در سراسر دنیا...

3 خرداد 1399

فناوری پیشران اصلی اقتصاد کشور است، تولیداشتغال با تحول دیجیتالی

معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه با تحول دیجیتالی اشتغال ایجاد می شود، گفت: تلاقی فناوری­ ها با حوزه­ های مختلف کسب ­و­کار در کنار تغییر نیازهای مشتریان ، به عنوان پیشران­ های اصلی اقتصاد دیجیتال محسوب می شود.

6 اردیبهشت 1399

حکیم، ربات جایگزین پرستار به میدان آمد

فناوران اردبیلی پیروز به ساخت ربات جایگزین پرستار شدند.

3 اردیبهشت 1399

انجام تمهیدات ویژه بهداشتی در فروشگاه های منتخب هوآوی برای مقابله با ویروس کرونا

به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، در فروشگاه های منتخب هوآوی تمهیدات ویژه ای جهت آسایش خاطر مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است، که می توان به حداقل 6 بار ضدعفونی شدن تمام فروشگاه در طول روز و کار کردن کارکنان با حفظ و رعایت بیشتر اصول بهداشتی از جمله...

27 فروردین 1399

موارد مشکوک به عفونت کورونا در قم در بخش ایزوله تحت مراقبت هستند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد افرادی در قم که مشکوک به عفونت با ویروس کرونا بوده اند، در بخش های ایزوله تحت مراقبت قرار گرفته اند.

15 فروردین 1399

آیا گوشی پوکوفون F2 مانند نسل قبلی می تواند ما را غافلگیر کند؟

اگرچه هنوز عرضه پوکوفون F2 رسما تایید نشده، ولی شواهد مربوط به ارائه آن روزبه روز بیشتر می گردد. در این میان سوالی که مطرح می گردد این است که آیا این گوشی مانند نسل قبلی خود می تواند سروصدای زیادی راه بیندازد؟

25 اسفند 1398

اطلاعات پرچمدار بعدی سونی فاش شد

همزمان با انشار رندر های اولیه پرچمدار بعدی سونی اکسپریا، اطلاعات مربوط به این گوشی در فضای مجازی لو رفت.

9 اسفند 1398

کشف کوکائین از یک مسافر در آباده

خبرنگاران/فارس فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پلیس این شهرستان مقداری ماده مخدر کوکائین از یک مسافر کشف کرد.

3 بهمن 1398

7 ویژگی جالب اندروید که احتمالاً از آن ها خبر ندارید

مجله دیجی کالا - یوسف اسفندیاری: اندروید سیستم عاملی است که به راحتی می توان به بیشتر ویژگی های مهم آن دسترسی پیدا کرد، اما در این میان قابلیت های مفیدی هم قرار گرفته است که جلوی چشم کاربران تعبیه نشده اند و برای یافتن آن ها باید وقت بیشتری را صرف کنید.

27 دی 1398

رکوردشکنی خیره کننده وان پلاس 7T نسخه مک لارن ، فروش تمامی گوشی های موجود در عرض 60 ثانیه!

شرکت وان پلاس ماه گذشته نسخه جدید گوشی های خود موسوم به وان پلاس 7T نسخه مک لارن را معرفی کرد. امروز این شرکت گوشی مذکور را وارد بازارهای چین و بازارهای بین الملل کرد و بر اساس ادعای این شرکت، استقبال از این نسخه در بازار داخلی چین بی نظیر بوده و در عرض 60...

6 دی 1398

آشنایی با آکواریم منطقه آزاد انزلی

در این مقاله از مجله سفر خبرنگاران شما را با بزرگترین مجموعه تفریحی و سرگرمی کشور در تیرماه سال 97 در منطقه آزاد انزلی افتتاح شده است آشنا خواهیم کرد این مجموعه شامل آکواریم و باغ خزندگان است که با سرمایه گذاری 30 میلیون یورو ساخته شده است . پس در ادامه...

26 آذر 1398

استفاده مسافران ایرانی از ارزهای مجازی در سفرهای خارجی ، تاثیر ارز مجازی بر جذب توریست خارجی ، چطور کیف پول دیجیتال داشته باشم و ارز مجازی بخریم؟

خبرنگاران: پول مجازی به هر پولی گفته می گردد که بتوان آن را به وسیله اینترنت انتقال داد. پی پال، وبمانی، بیت کوین و … نمونه هایی از پول مجازی هستند. پول های مجازی به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تبدیل می شوند. پول های مجازی غیرمتمرکز اصطلاح ارزهای رمزپایه...

11 آذر 1398

عکس های سلفی خود را با افکتینو بسازیم

همه ما از اولین باری که واژه سلفی به گوشمان خورده تا به امروز هزاران مدل از این عکس را از خود گرفته ایم! اما مطمئنا در بین این هزاران عکس تعداد کمی همان عکسی شده اند که ما می خواستیم!

13 مهر 1398

هواوی از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q رونمایی کرد

هواوی علاوه بر معرفی سیستم عامل اختصاصی خود، از نسخه جدید رابط کاربری EMUI هم پرده برداری کرد. این رابط کاربری که مبتنی بر اندروید Q است، از طراحی جدید، حالت تاریک گسترده، عملکرد سریع تر و تعدادی از دیگر ویژگی های تازه نفس بهره می برد.

16 شهریور 1398

معرفی فرودگاه تنریف جنوبی اسپانیا

فرودگاه تنریف جنوبی (Tenerife South Airport) که با نام فرودگاه تنریف جنوبی-رینا سوفیا نیز شناخته می شود، یکی از 2 فرودگاه بزرگ در جزیره تنریف در بین جزایر قناری در نزدیکی مراکش است. جزایر قناری یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان در بین فصل های سرد سال بوده که...

31 مرداد 1398
تعداد: (26)