ارسال محموله 80 تُنی یاری های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، پنجمین محموله هوایی جمعیت هلال احمر شامل کالا های اهدایی مردم نوعدوست ایران برای سیل زدگان از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد سیستان و بلوچستان بارگیری شد.

ارسال محموله 80 تُنی یاری های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دبیر فیزیک، پنجمین محموله هوایی جمعیت هلال احمر شامل کالا های اهدایی مردم نوعدوست ایران برای سیل زدگان ظهر امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر و مدیرعامل هلال احمر استان تهران از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به مقصد سیستان و بلوچستان بارگیری شد.

محمود رضا پیروی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در این مراسم گفت: این محموله به وزن 80 تن و ارزش 40 میلیارد ریال شامل اقلام اهدائی مردمی، سازمان ها، شرکت ها و نهاد هایی مانند پتروشیمی ماهشهر، وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، اصناف تهران، اتحادیه نانوایان و … برای سیل زده های سیستان و بلوچستان بارگیری شد.

وی اضافه کرد: این، پنجمین محوله هوایی است که برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می گردد و علاوه بر آن امدادرسانی و ارسال اقلام امدادی به صورت زمینی از استان های تعیین از ابتدای وقوع سیل تا کنون در حال اجرا است.

پیروی محموله ارسالی را شامل مواد غذایی و وسایل گرمایشی مطرح کرد و گفت: این محموله شامل برنج، روغن، آرد، بخاری، کنسرو، آب آشامیدنی، پتو، موکت، لوازم بهداشتی، شوینده و … است.

وی از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری مستمر در ارسال یاری های مردمی به مناطق متاثر از سیل و آب گرفتگی دو هفته اخیر تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ارسال محموله 80 تُنی یاری های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال محموله 80 تُنی یاری های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید