ترامپ: تیراندازی تگزاس چیزی را در مذاکرات مربوط به توقف خشونت اسلحه تغییر نداد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود، وی همچنان مشغول مذاکره با کنگره درباره برنامه هایی برای از بین بردن خشونت مربوط به اسلحه است اما تیراندازی های روز شنبه در غرب تگزاس که در آن هفت تن کشته شدند، چیزی را تغییر نداده است.

ترامپ: تیراندازی تگزاس چیزی را در مذاکرات مربوط به توقف خشونت اسلحه تغییر نداد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همچنین تاکید نمود که آنالیز دقیق تر سابقه افراد تیراندازی های گسترده را طی سال های گذشته متوقف نکرده است.

وی پس از بازگشت از تعطیلات در کمپ دیوید به وبلاگ دبیر فیزیک در کاخ سفید گفت: همه ما در حال آنالیز موضوعات مشابه هستیم ولی تیراندازی های روز شنبه در غرب تگزاس حقیقتا چیزی را تغییر نداده است.

ترامپ اضافه نمود: بسیاری از مردم درباره برنامه های احتمالی مربوط به اصلاح قانون حمل سلاح صحبت می نمایند و این صرف نظر از اتفاقی است که روز شنبه در تگزاس رخ داد.

وی توضیح داد: من در حال مذاکره با قانون گذاران هستم. به نظر من آنالیز دقیق تر سوابق افراد باعث توقف تیراندازی های گسترده طی سال های اخیر نشده است. بار دیگر تاکید می کنم که به نظر من خشونت مربوط به اسلحه به موضوع سلامت روان مربوط می گردد.

ترامپ گفت: ما در حال آنالیز موضوعات مختلفی هستیم. ما لایحه ها، ایده ها و مفاهیم مختلف را آنالیز می کنیم. الان مدت هاست که مشغول این آنالیز ها هستیم.

وی اضافه نمود: اگر به هفت سال گذشته نگاهی بیندازید می بینید که آنالیز دقیق تر سوابق افراد باعث توقف تیراندازی ها نشده است. در نتیجه این یک مشکل بزرگ است. این یک مشکل روانی است.

ترامپ عامل تیراندازی روز شنبه در غرب تگزاس را یک انسان کاملا مریض توصیف و فرماندار و نیروی مجری قانون تگزاس را به خاطر واکنش شان به این تیراندازی تحسین کرد.

وی به وبلاگ دبیر فیزیک گفت: این رویداد فاجعه است. اما مقامات تگزاس تحت این شرایط واکنش فوق العادی نشان دادند. یک فرد مریض دیگر. من می خواهم همینجا از تمامی مقامات تشکر کنم. این اتفاق می توانست بدتر باشد. واقعا وضعیت ناراحت نماینده ای است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ترامپ: تیراندازی تگزاس چیزی را در مذاکرات مربوط به توقف خشونت اسلحه تغییر نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: تیراندازی تگزاس چیزی را در مذاکرات مربوط به توقف خشونت اسلحه تغییر نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید