جلسه کمیسیون فنی و حقوقی دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گشت

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، اولین جلسه کمیسیون فنی و حقوقی دبیرخانه شوای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز سه شنبه 13 شهریور با حضور حسین تاجیک معاون حقوقی، امور مجلس و استان های سازمان میراث فرهنگی، در محل سالن فجر این سازمان برگزار گشت.

جلسه کمیسیون فنی و حقوقی دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گشت

به گزارش خبرنگار وبلاگ دبیر فیزیک در این جلسه که تعدادی از مدیران و کارشناسان دستگاه های مختلف نیز حضور داشتند، موضوعاتی از جمله پیش نویس دستور العمل نحوه ایجاد و فعالیت تشکل های حرفه ای صنعت گردشگری ایران، تبدیل شوراهای راهبردی گردشگری به کمیته های ملی تخصصی گردشگری، اختصاص عنوان رایزن گردشگری و بازنگری اساسنامه انجمن های میراث فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه بعد از بحث و بررسی درباره موضوعات فوق، پیش نویس دستورالعمل نحوه ایجاد و فعالیت تشکل های حرفه ای صنعت گردشگری ایران برای ارائه به شورای عالی میراث فرهنگی به تصویب اعضای کمیسیون رسید. هم چنین در این جلسه با کلیات تبدیل شورای راهبردی گردشگری به کمیته های ملی تخصصی گردشگری موافقت شد.

در ادامه این جلسه، موضوع اختصاص عنوان رایزن گردشگری به عنوان سومین دستور جلسه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت بعد از بحث و بررسی فراوان و مقرر شد این موضوع به لحاظ حساسیتی که دارد، مورد کار کارشناسی بیشتری قرار گیرد و در جلسات آینده مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گیرد.

موضوع بازنگری اساسنامه انجمن های میراث فرهنگی نیز در جلسه بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در باره این موضوع نیز تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "جلسه کمیسیون فنی و حقوقی دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیسیون فنی و حقوقی دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید