خبرنگاران تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی کشور و ذوب آهن اصفهان منعقد شد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، اصفهان- خبرنگاران- تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی کشور و شرکت ذوب آهن اصفهان با هدف همکاری متقابل در پیشبرد موثر اکتشافات ذخایر معدنی، به ویژه سنگ آهن و ایجاد زمینه مشارکت در ارتقا فعالیت های اکتشافی و استفاده از دانش، تجارب و خدمات تخصصی در حوزه زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی منعقد شد.

خبرنگاران تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی کشور و ذوب آهن اصفهان منعقد شد

این تفاهمنامه عصر روز دوشنبه در مرکز پژوهش های کاربردی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کرج به امضای علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی کشور و منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان رسید.

ارتقا سطح فعالیت های زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی، تسریع و افزایش اثربخشی فعالیت های اکتشافی ذوب آهن اصفهان جهت دستیابی به ذخایر معدنی مصرفی در این شرکت، تعیین زمینه های مشارکت، بسترسازی انعقاد قراردادها و تسریع در انجام فعالیت های اجرایی اکتشاف و تسهیل همکاری میان نیروهای متخصص به عنوان اهداف مورد نظر دوطرف در اجرای این تفاهم نامه مطرح شده است.

در این آیین انعقاد این تفاهم نامه، سیدحسن قاضی عسگر معاون اقتصادی استاندار اصفهان، ایرج پیروز رییس سازمان صمت استان و جمعی از مسوولان ذوب آهن و چهره های معدنی حضور داشتند.

طرفین ضمن بازدید از مرکز پژوهش های کاربردی کرج با فعالیت های جاری و توانمندی موجود در این مجموعه در بخش بررسی نمونه های معدنی آشنا شدند و در ادامه با حضور در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و دیدار با علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس این سازمان و جمعی از معاونان و مدیران وی به بررسی زمینه های همکاری در حوزه های زمین شناسی و اکتشافات پرداختند.

ذوب آهن اصفهان نخستین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه است.

این شرکت با ظرفیت سه میلیون و 600 هزار تُن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی کشور و ذوب آهن اصفهان منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی کشور و ذوب آهن اصفهان منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید