خبرنگاران دستفروشی در همدان ممنوع شد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، همدان- خبرنگاران- فرماندار همدان گفت: با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم فعالیت مراکز غیرضروری خرید، روزبازارها و دستفروشان در شهر همدان از امروز /دوشنبه/ ممنوع است.

خبرنگاران دستفروشی در همدان ممنوع شد

حسین افشاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ دبیر فیزیک گفت: از این پس تمام روزبازارها، شب بازار پیاده راه بوعلی و دستفروشان سطح شهر تعطیل است و با متخلفان برخورد می گردد.

وی از دستفروشان و بساط گستران خواست برای حفظ سلامتی خود و شهروندان در اجرای این بخشنامه مشارکت نموده و از حضور در سطح شهر به ویژه در روزهای پایانی سال خودداری نمایند.

فرماندار همدان با تاکید بر قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا گفت: شهرداری و نیروی انتظامی اوضاع بازار را رصد نموده و با کسانی که از دستور یاد شده سرپیچی نمایند برخورد می گردد.

افشاری با بیان اینکه برنامه ای برای تعطیلی رسمی بازار به فرمانداری ها ابلاغ نشده است اضافه نمود: مردم در روزهای پایانی سال از تردد غیرضروری در بازار خودداری نموده و تنها برای خرید اقلام ضروری مراجعه نمایند.

وی گفت: عده ای از مردم کرونا را جدی نگرفته و به راحتی در سطح شهر تردد می نمایند که باید بدانند اگر مسائل بهداشتی را رعایت ننمایند، خطر کرونا در کمینشان است.

فرماندار همدان تاکید نمود: با واحدهای صنفی که مسائل بهداشتی را رعایت ننمایند، قاطعانه برخورد و در صورت تکرار آن واحد پلمب می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ظهر امروز در گفت و گو با وبلاگ دبیر فیزیک گفت: طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به 131 تن رسیده است.

رشید حیدری مقدم بیان نمود: 35 نفر در شهرستان همدان، 21 نفر در اسدآباد، 20 نفر در نهاوند، 17 نفر در ملایر، 11 نفر در رزن، 9 نفر در کبودراهنگ، 9 نفر در بهار، 6 نفر در فامنین و سه نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از تعداد 131 فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان هم اینک 46 تن در بیمارستان تحت مداوا و درمان هستند و بقیه ترخیص شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستفروشی در همدان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستفروشی در همدان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید