خبرنگاران 22 عرضه کننده گوشت فاسد در آستارا به دادگاه معرفی شدند

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، آستارا - خبرنگاران - رئیس شبکه دامپزشکی بندر آستارا از کشف و ضبط 329 کیلوگرم گوشت فاسد دام در بهمن ماه و معرفی 22 عرضه کننده آن به محاکم قضایی این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران 22 عرضه کننده گوشت فاسد در آستارا به دادگاه معرفی شدند

حبیب بنی رستم روز دوشنبه اظهار کرد: این میزان گوشت فاسد با 396 مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و غذاخوری های بین راهی کشف و ضبط شده بود.

وی گفت: شبکه دامپزشکی علاوه بر گشت های مستقل، با همکاری ادارات شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، شیلات، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف گشت های مشترک اجرا می نماید.

وی ادامه داد: عرضه مواد غذایی غیربهداشتی، موجب بروز بیماری های مسری از قبیل آنفلوانزا و عفونت دستگاه گوارشی می گردد و فروش مرغ و اردک محلی زنده، پرکنده و بدون رعایت موازین بهداشتی ممنوع است.

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا گفت: از دهم اسفندماه واکسیناسیون رایگان دام، علیه بیماری تب برفکی در روستاها شروع خواهد شد و سال جاری 600 قلاده سگ علیه بیماری هاری واکسینه شده است.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و دامداران این شهرستان، 18 هزار و 500 راس گاو و گوساله و 16 هزار راس گوسفند و بز را نگهداری می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 22 عرضه کننده گوشت فاسد در آستارا به دادگاه معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 22 عرضه کننده گوشت فاسد در آستارا به دادگاه معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید