دادستان سمنان به پیگیری های دانشجویان عدالتخواه قسط واکنش نشان داد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، چند ماه پس حادثه ریزش معدن در منطقه طرزه و با پیگیری های مستمر دانشجویان عدالتخواه قسط، دادستان سمنان در نامه ای به پیگیری ها و نامه های تشکل عدالتخواه قسط واکنش نشان داد.

دادستان سمنان به پیگیری های دانشجویان عدالتخواه قسط واکنش نشان داد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ دبیر فیزیک، تشکل عدالتخواه قسط دانشگاه صنعتی شاهرود در پی حادثه ریزش معدن در منطقه طرزه که 25 خرداد 98 رخ داد ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان، با ارسال نامه ای به دادستانی استان و شهرستان و با پیگیری های متعدد خواهان برخورد قاطع با عوامل این حادثه شده بود.

تشکل عدالتخواه قسط دانشگاه صنعتی شاهرود از فرماندار و مراجع قضایی درخواست کرد تا با آنالیز های دقیق پیرامون این حادثه، در صورت وجود قصور از جانب کارفرما، با وی برخورد قاطع صورت گیرد. چند ماه پس این اتفاق و با پیگیری های مستمر دانشجویان عدالتخواه قسط، دادستان سمنان به پیگیری ها و نامه های تشکل عدالتخواه قسط واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید

دانشجویان دانشگاه شاهرود صدای کارگران مظلوم معدن شدند

شریف ابراهیمی دادستان استان سمنان، در نامه ای رسمی به دادستان شاهرود گفت: برحسب گزارش های واصله از ناحیه دبیر تشکل عدالتخواه قسط دانشگاه صنعتی شاهرود مبنی بر فوت و مصدومیت کارگران معدن ذغالسنگ روستای طزره در اثر کاهش نظارت بازرسین اداره کار واحد ایمنی معدن مذکور؛ شایسته است دستور فرمایید موضوع به قید فوریت، دستورات لازم را جهت برخورد قانونی با متخلفین در سطوح مختلف صادر، دستگاه های ذی مدخل جهت اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه، نتیجه اقدامات ظرف 72 ساعت آینده به این مرجع منعکس شود.

لازم به ذکر است، تشکل عدالتخواه قسط گفت که تا زمان احقاق حقوق کارگران معدن، به پیگیری این مسئله ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دادستان سمنان به پیگیری های دانشجویان عدالتخواه قسط واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان سمنان به پیگیری های دانشجویان عدالتخواه قسط واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید