محاکمه رانندگان آمبولانسی که به خاطر پول بیمار می کشند!

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، برخی رانندگان آمبولانس در ایتالیا متهم شدند که به خاطر پول بیماران را داخل آمبولانس به قتل می رسانند.

محاکمه رانندگان آمبولانسی که به خاطر پول بیمار می کشند!

به گزارش خبرنگار اجتماعی وبلاگ دبیر فیزیک، تحقیقات درباره تعدادی از کارکنان آمبولانس در شهر سیسیل ایتالیا که متهم شدند بیماران را با هدف دریافت پاداش از شرکت های کفن و دفن به قتل می رساندند آغاز شده است.

بر اساس گزارش یورونیوز، یک افشاگر ایتالیایی مدعی شده است که از سال 2012 تا به امروز بیش از 10 بیمار در شهر بیاناویلا در جزیره سیسیل در زمان انتقال به بیمارستان به شکل مشکوکی جان خود را از دست داده اند.

به گفته این فرد که در یک برنامه تلویزیونی حضور یافته بود:تحقیقات پلیس نشان می دهد که این بیماران به احتمال زیاد با تزریق آمپول هوا به قتل رسیده اند.

در این رابطه کارکنان چند آمبولانس خصوصی به اتهام ارتباط با این جنایت تحت تعقیب قرار دریافتد.

این در حالی است که انگیزه مجرمان، به دست آوردن پول از راه فروش اطلاعات قربانیان به بنگاه های کفن و دفن عنوان شده است.

در سال های گذشته نیز گزارش هایی درباره فروش اطلاعات متوفیان از سوی کارکنان بیمارستان های همین منطقه به بنگاه های کفن و دفن منتشر شده بود.

یک نمونه از این گزارش ها، گزارشی از یک بیمارستان بود که 300 یورو ارزش داشته است.

هزینه مراسم خاکسپاری و ترحیم در ایتالیا بسیار بالا است و داشتن چند مشتری بیشتر سود فراوانی را نصیب شرکت های کفن و دفن می کند.

با توجه به اینکه ارتکاب چنین جرایمی در سیسیل به لحاظ تاریخی بدون هماهنگی با باندهای تبهکار ممکن نبوده، پلیس در تحقیقات خود احتمال هماهنگی بین مظنونان و مافیا را مورد توجه قرار داده است.

منبع: تسنیم

به "محاکمه رانندگان آمبولانسی که به خاطر پول بیمار می کشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاکمه رانندگان آمبولانسی که به خاطر پول بیمار می کشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید