هواوی از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، هواوی علاوه بر معرفی سیستم عامل اختصاصی خود، از نسخه جدید رابط کاربری EMUI هم پرده برداری کرد. این رابط کاربری که مبتنی بر اندروید Q است، از طراحی جدید، حالت تاریک گسترده، عملکرد سریع تر و تعدادی از دیگر ویژگی های تازه نفس بهره می برد.

هواوی از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q رونمایی کرد

اول از همه به بخش طراحی می پردازیم که در این نسخه شاهد آیکون های جدید و انیمیشن های جذاب تر هستیم. حالت تاریک همچنین می تواند به اپلیکیشن های ثالث سرایت کند که خبر خوبی برای هواداران این مشخصه محسوب می گردد. از لحاظ عملکردی، هواوی بهبودهایی را عملی نموده تا سرعت اجرای اپلیکیشن ها سریع تر از گذشته گردد و تجربه کاربری بهتری رقم بخورد. در ادامه می توانید تیزر ویدیویی مربوط به معرفی نسخه جدید EMUI را مشاهده کنید.

هواوی همچنین برای شکل جدید ارتباط بین گوشی و کامپیوتر ویندوزی، قابلیت Multi-screen collaboration را معرفی نموده است. به لطف این قابلیت، به وسیله بی سیم می توانید بین گوشی و کامپیوتر ارتباط برقرار کنید و محتوای نمایشگر گوشی را در کامپیوتر مشاهده کنید. این یعنی بدون احتیاج به دست زدن به گوشی، می توانید به بخش های مختلف این گجت دسترسی داشته باشید و کارهای مختلفی مانند انتقال فایل ها و پاسخ دادن به پیغام ها انجام دهید.

اولین گوشی های مبتنی بر این رابط کاربری، سری میت 30 است که البته کاربران هواوی P30 در تاریخ 8 سپتامبر می توانند آن را دریافت نمایند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید