ادبیات

خبرنگاران منتخبی از اشعار شاعران جوان استان مرکزی در کتاب شعرهای نقره ای

اراک - خبرنگاران - شعرهای نقره ای مجموعه ای منظوم متشکل از سروده های شاعران جوان استان مرکزی است که به عنوان تازه نشر در اختیار علاقه مندان به مطالعه و ادب قرار گرفته است.

20 مهر 1399

گلایه فعالان فرهنگی از بی توجهی نمایندگان به وظایف ذاتی مجلس

مدیر موسسه شهرستان ادب شرح داد: بسیاری از بزرگان ما چه در حوزه شعر، داستان و نقدادبی با دشواری زندگی کرده اند، دلیلش هم آن است که بازار ادبیات و زیرساختهای رشد و اعتلای این بازار باید توسط حاکمیت ایجاد شود اما این اتفاق نیفتاده است.

7 مرداد 1399

میرزا رضی آذربایجانی؛ خوشنویس دربار قاجار

میرزا رضی آذربایجانی، خوشنویس و مستوفی ایرانی قرن دوازدهم و سیزدهم هجری قمری است.

19 تیر 1399

نهمین کنگره سراسری شعر کویر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، مجید جوادیان زاده گفت: نهمین کنگره سراسرى شعر کویر به همت انجمن شعر و ادب ابرکوه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می گردد.

27 خرداد 1399

ربع رشیدی در جهت جهانی شدن

با مشارکت باستان شناسان آلمانی و شروع فصل سوم کاوش ها در شهرک دانشگاهی ربع رشیدی تبریز، این مجموعه تاریخی 700 ساله در جهت ثبت در فهرست یونسکو و جهانی شدن قرار گرفته است.

14 آذر 1398

حافظ هم سرقت ادبی نموده است اما هنرمندانه، 3 تا 6 ماه حبس در انتظار سارقان ادبی

علیرضا بدیع با اشاره به قدمت مسئله سرقت ادبی، از مجازات سارقان ادبی طبق قوانین موجود گفت.

16 مهر 1398

بهترین قصه گو برنده است

این شایدنکته مغفول والبته بسیارمهم موج تحلیل های اینستاگرامی برگزیدگان عصرجدیدباشد:کاری که فاطمه عبادی باآن توانست بیش از 6، 5میلیون رأی کسب کندورکوردی ماندگاردرتاریخ تلویزیون به نام خودثبت کند،محتواگراترین وهمچنین قصه گوترین اجرای کل عصرجدید بود....

5 مهر 1398

وضعیت نقال های زن روز به روز بهتر می گردد

رونق نقالی برای زنان به نسبت 10 سال گذشته بهتر شده که می تواند خبری شادمان کننده برای فعالان در عرصه نقالی توسط زنان به حساب آید.

28 شهریور 1398

کتاب مشترک هیلاری و چلسی درباره زنان جسور تاریخ

هیلاری کلینتن در حال نوشتن کتابی با همکاری دخترش چلسی است و در آن از زنانی تجلیل می کند که به او و تمام زنان انگیزه ایستادن برابر شرایط موجود داده اند.

13 شهریور 1398

گالری عکس پروفایل گل عاشقانه؛ عکس نوشته هایی جذاب و دیدنی

تماشای گل ها همیشه روح آدمی را نوازش می دهد و حتی تماشای عکس آن ها هم لذت بخش و باعث آرامش وجود است. در این مطلب با مجموعه عکس پروفایل گل عاشقانه، با شما خواهیم بود.

5 شهریور 1398

آنچه تا کنون در مورد حقایق ناشناخته ایتالیا نمی دانستید

نامایتالیا در ذهن مردم جهان با هنر، مد، فوتبال و پیتزا پیوند زده خورده است. اما بیشتر از تمامی این موارد، این کشور به تاریخ و معماری خود می بالد.قطعا برای میلیون ها که هر ساله به ایتالیا، سرزمین مد در اروپا سفر می کنند، بهانه ها و علایق بسیاری وجو دارد....

2 شهریور 1398

هنرمندان می توانند اعتماد مردم را به صنعت گران جلب نمایند

سیف اله صمدیان، عکاس و مستندساز، گفت: هنرمندان و صنعتگران می توانند دست به دست یکدیگر دهند، برای گذر از پروسه کشف نیازها و ورود به عرصه فراوری، با هدف داشتن یک زندگی بهتر.

30 مرداد 1398

اجرای زنده محمد اصفهانی در بوستان آب و آتش

خبرنگاران آنلاین:هم زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین شب از ماه مبارک رمضان(سه شنبه 31 اردیبهشت) در جشنواره باغ رمضان اجرای زنده خواننده مطرح، محمد اصفهانی در بوستان آب و آتش برگزار و سفره افطاری ساده روی پل طبیعت تهران گسترده می شود.

2 مرداد 1398