موسیقی

بهترین محله های توکیو برای پرسه و خرید، عکس

چه هوادار دیپارتمنت استورها باشید یا بخواهید در بین گنجینه های دست دوم گشت بزنید، محله های توکیو برای شما چیزی کنار گذاشته اند. فرموش نکنید که برای خرید در توکیو همواره اندکی پول نقد با خود به همراه داشته باشید زیرا مغازه های کوچک و سنتی تر ممکن است کارت...

21 مهر 1399

گلایه فعالان فرهنگی از بی توجهی نمایندگان به وظایف ذاتی مجلس

مدیر موسسه شهرستان ادب شرح داد: بسیاری از بزرگان ما چه در حوزه شعر، داستان و نقدادبی با دشواری زندگی کرده اند، دلیلش هم آن است که بازار ادبیات و زیرساختهای رشد و اعتلای این بازار باید توسط حاکمیت ایجاد شود اما این اتفاق نیفتاده است.

7 مرداد 1399

در بحران اخبار کرونا چگونه بر اضطراب خود غلبه کنیم؟

در روزهایی که اخبار نگران کننده درخصوص بیماری تمام رسانه ها، اذهان عمومی و... رادر برگرفته است، گروهی که ممکن است در معرض بیشترین آسیب روانی به دلیل استرس های ناشی از اخبار بد قرار گیرند، ارائه دهندگان خدمت در شرایط بحران هستند.

3 اردیبهشت 1399

جولای؛ ماهی که شاهد بیش از 500 کشته بود

داعش در برابر اظهارات مقامات واشنگتن که از نزدیک شدن زمان سقوط این گروه تروریستی خبر داده بودند، در ماه میلادی جاری حملات خود را در نقاط مختلف جهان از بنگلادش تا مرکز اروپا افزایش داد.

11 فروردین 1399

دستگیری خواننده لس آنجلسی وسط اجرا در تهران

رئیس پلیس اماکن تهران بزرگ از دستگیری سامان خواننده معروف لس آنجلسی در حین اجرای کنسرت در شمال تهران خبر داد.

20 اسفند 1398

راهنمای سفر به ارمنستان ، سفری به سرزمینی آسیایی و دلفریب

ارمنستان، کشوری است در بخش جنوبی منطقه قفقاز که پایتخت آن شهر ایروان قلمداد می گردد. این کشور به لحاظ موقعیت مکانی خود از جنوب با کشور ایران و نخجوان، از سمت غرب با کشور ترکیه، از شمال با گرجستان و از شرق نیز با جمهوری آذربایجان همسایه هست. در این سرزمین...

20 مهر 1398

حافظ هم سرقت ادبی نموده است اما هنرمندانه، 3 تا 6 ماه حبس در انتظار سارقان ادبی

علیرضا بدیع با اشاره به قدمت مسئله سرقت ادبی، از مجازات سارقان ادبی طبق قوانین موجود گفت.

16 مهر 1398

نوجوانان آمریکایی اخبار را از منابع قابل اعتماد دریافت نمی نمایند

نتایج یک آنالیز جدید در آمریکا نشان می دهد، اکثر نوجوانان آمریکایی(78 درصد) برای کسب اطلاع از رویدادها و اخبار از منابع معتبر و قابل اعتماد استفاده نمی نمایند و بیشتر به سراغ شبکه های اجتماعی می روند که به محلی برای انتشار اخبار دروغین و جعلی...

26 شهریور 1398

چهار نوروزگاه در استان کرمان برگزار می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری چهار ویژه برنامه نوروزگاه از تاریخ یکم تا دوازدهم فروردین ماه سال 1398 در استان کرمان اطلاع داد.

22 شهریور 1398

قسمت جدید سری Guilty Gear در حال ساخت است

در مسابقات EVO 2019 که یکی از مهم ترین مسابقات در زمینه بازی های مبارزه ای محسوب می گردد، تعیین شد که بازی جدیدی از سری بازی های مبارزه ای Guilty Gear توسط استودیو Arc System ٌWorks در دست توسعه است.

13 شهریور 1398

هنرمندان می توانند اعتماد مردم را به صنعت گران جلب نمایند

سیف اله صمدیان، عکاس و مستندساز، گفت: هنرمندان و صنعتگران می توانند دست به دست یکدیگر دهند، برای گذر از پروسه کشف نیازها و ورود به عرصه فراوری، با هدف داشتن یک زندگی بهتر.

30 مرداد 1398

خبرنگاران انتخابات وزنه برداری؛ رای به تغییر راهبرد

تهران- خبرنگاران- وزنه برداری از مهمترین فدراسیون های ورزشی در ایران به شمار می رود فدراسیونی که علاوه بر تربیت و جذب نخبگان این رشته باید تیم های ورزشی خود را به رقابت های جهانی و المپیک اعزامی کند.

15 مرداد 1398

پیشنهاد نوروزی؛ بازی موبایل The Room: Old Sins

خبرنگاران - سید هادی هادیان: شاید بازی موبایلی The Room: Old Sins در ابتدا یک بازی پولی بی ارزش به نظر برسد، اما اگر شیفته حل معما های پیچیده و داستانی هستید، بهتر است که این بازی را از دست ندهید و ساعت ها سرگرمی را برای خود به ارمغان بیاورید.

11 مرداد 1398