صنایع دستی

بهترین محله های توکیو برای پرسه و خرید، عکس

چه هوادار دیپارتمنت استورها باشید یا بخواهید در بین گنجینه های دست دوم گشت بزنید، محله های توکیو برای شما چیزی کنار گذاشته اند. فرموش نکنید که برای خرید در توکیو همواره اندکی پول نقد با خود به همراه داشته باشید زیرا مغازه های کوچک و سنتی تر ممکن است کارت...

21 مهر 1399

برگزاری دوره توانمندسازی کارکنان تأسیسات گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری آذربایجان غربی گفت: دوره توانمندسازی فعالان و کارکنان صنوف گردشگری استان شهریورماه جاری برگزار می گردد.

17 مهر 1399

نخستین دوره آموزشی ارزیاب تاسیسات گردشگری در مازندران برگزار می گردد

معاون گردشگری مازندران از برگزاری نخستین دوره آموزشی کارشناسی ارزیاب تاسیسات گردشگری در مازندران اطلاع داد.

17 شهریور 1399

بازگشایی تاسیسات گردشگری مازندران کلید خورد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت که پس از سه ماه تعطیلی اجباری ناشی از شیوع ویروس کرونا ، از امروز پنجشنبه اول خرداد ماه تاسیسات گردشگری برای میزبانی از مسافران بازگشایی می شوند.

3 مرداد 1399

منطقه گردشگری باباگرگر در قروه سامان دهی می گردد

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قروه گفت: منطقه گردشگری باباگرگر قروه یکی از مناطق مهم گردشگری کردستان است که بر اساس طرح مطالعاتی موجود توسعه پیدا می نماید.

2 مرداد 1399

معروف ترین جاذبه های گردشگری شانگهای؛ چین

جاذبه های جهانگردی شانگهایشانگهای یکی از مهم ترین و جذاب ترین شهرهای چین است و با 24 میلیون نفر، پرجمعیت ترین شهر جهان محسوب می شود. تورهای مختلفی به مقصد شانگهای و همین طور پکن برگزار می شود و سالانه میلیون ها جهانگرد به این شهر چینی سفر می کنند. در این...

25 خرداد 1399

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و 9 اثر تاریخی ری مشخص حریم می گردد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرری گفت: حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، بازار تاریخی ری، بقعه بی بی شهربانو، امامزاده عبدالله (ع)، آب انبار آراد، عمارت بادگیردار قاجاری، خانه باغ ملک،کاروانسرای عباسی قاجای، کاروانسرای کنارگرد و آسیاب ری از...

23 خرداد 1399

بازدید مدیرکل خوزستان از پروژه های گردشگری مسجدسلیمان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان و فرماندار مسجدسلیمان از پروژه های گردشگری شهرستان بازدید و فرایند پیشرفت آن ها را ارزیابی کردند.

10 خرداد 1399

آثار تاریخی شهرستان دیر بوشهر رو به تخریب است

به گفته حمزه اعتماد، فرماندار دیر استان بوشهر آثار تاریخی این شهرستان رو به تخریب است و میراث فرهنگی باید با مرمت این بناها از نابودی آنها جلوگیری کند.

9 فروردین 1399

ثبت جهانی روستای چادرشب بافی، برگی از هویت ناب فرهنگی گیلان است

استاندار گیلان ثبت جهانی قاسم آباد چابکسر را به عنوان روستای جهانی چادرشب بافی از سوی شورای جهانی صنایع دستی، تجلی ظرفیت های غنی فرهنگی استان دانست و آن را فرصتی کم نظیر برای توسعه صنعت گردشگری و انتقال هویتی برخاسته از گیلان بیان نمود.

1 فروردین 1399

بخش هایی از عمارت مشیر دیوان سنندج مرمت شد

قسمت هایی از عمارت تاریخی مشیر دیوان شهر سنندج که بر اثر گذشت زمان و عوامل طبیعی و انسانی آسیب دیده و نیازمند مرمت بود، توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان مرمت و بازسازی شد.

27 اسفند 1398

فراوری 20 درصد پروتئین گیلان در اختیار عشایر است

خبرنگاران/گیلان رئیس اداره امور عشایر گیلان درآمد ناخالض فراوریات دامی جامعه عشایر استان را 1480 میلیارد ریال دانست و گفت: فراوری 20 درصد پروتئین گیلان در اختیار عشایر است.

3 اسفند 1398

حمایت از هنرمندان میناکار و قلم زن بویین و میاندشت

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: حمایت از هنرمندان میناکار و قلم زن شهرستان بویین و میاندشت را در دستور کار خود قرار می دهیم.

17 دی 1398

نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در خراسان شمالی برگزار گردید

کارگاه آموزشی و نشست تخصصی با عنوان بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در بجنورد برگزار گردید.

17 آذر 1398

ربع رشیدی در جهت جهانی شدن

با مشارکت باستان شناسان آلمانی و شروع فصل سوم کاوش ها در شهرک دانشگاهی ربع رشیدی تبریز، این مجموعه تاریخی 700 ساله در جهت ثبت در فهرست یونسکو و جهانی شدن قرار گرفته است.

14 آذر 1398

کوشش سوچنی ها برای معرفی صنایع دستی ، سوزن دوزهای بلوچ عضو شورای جهانی صنایع دستی شدند

گروه سوچن که یک مجموعه کارآفرینی اجتماعی در حوزه صنایع دستی است و در سیستان و بلوچستان فعالیت می نماید عضو شورای جهانی صنایع دستی شد.

1 آذر 1398

راهنمای سفر به ارمنستان ، سفری به سرزمینی آسیایی و دلفریب

ارمنستان، کشوری است در بخش جنوبی منطقه قفقاز که پایتخت آن شهر ایروان قلمداد می گردد. این کشور به لحاظ موقعیت مکانی خود از جنوب با کشور ایران و نخجوان، از سمت غرب با کشور ترکیه، از شمال با گرجستان و از شرق نیز با جمهوری آذربایجان همسایه هست. در این سرزمین...

20 مهر 1398

تداوم عملیات حفاظت و مرمت آثار سایت موزه عصرآهن تبریز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تدوام عملیات حفاظت و مرمت آثار سایت موزه عصرآهن تبریز خبر داد.

18 مهر 1398

غرفه گروه هتل های لاله غرفه برتر نمایشگاه گردشگری مشهد شد

غرفه گروه هتل های لاله در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری، هتل داری و صنایع وابسته به عنوان غرفه نمونه برگزیده شد.

6 مهر 1398

خانه تاریخی باقری ها در گرگان تبدیل به هتل می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: حدود 4/5میلیارد تومان اعتبار در قالب کمک های فنی و اعتباری بلاعوض به کسانی که بناهای تاریخی خود را مرمت و تبدیل به مجتمع های اقامتی و کافه های سنتی و غیره کنند اختصاص داده شد.

4 مهر 1398
تعداد: (33)